זה לא קסם: הטיפול שמצליח להוציא אנשים מהדיכאון

    עפר גדנקן No Comments on זה לא קסם: הטיפול שמצליח להוציא אנשים מהדיכאון

    "קיבלנו חיים חדשים" אומרים מטופלים של מרכז אלפא בריין סנטר המטפל בשיטה ייחודית ומבטיחה בהפרעת הדיכאון. לחפש שנים רבות מענה ולמצוא פתרון יעיל במרכז שמוכיח שיש טיפול אפקטיבי שאינו תרופתי. מאות אנשים הצליחו להתגבר על הדיכאון וחזרו לתפקוד בריא.

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דיכאון היא הפרעה שניתן להתגבר עליה. לא חייבים להשלים איתה. על כך יעידו מאות האנשים שטופלו במרכז לשיפור תפקודי המוח אלפא בריין סנטר שהצליחו, בזכות הטיפול במרכז להתגבר על הדיכאון.

    "יצאתי לפנסיה מוקדמת בגלל דיכאון של שנים. לא שיערתי שאוכל לחזור לעבודה. הטיפול הקים אותי מהמיטה והחזיר אותי לתפקוד מלא." כך מספרת דבורה, מטופלת של המרכז.

    "את המשוב הזה אנו מקבלים ממטופלים מידי יום. זוהי אמת המידה שלנו לכך שהטיפול עובד ועוזר. בשביל זה אנחנו כאן." אומרת ד"ר נתנאל (Ph.D)  מנהלת מרכז אלפא בריין סנטר, ובעלת ניסיון של שנים בטיפול בדיכאון.

    "פגשנו את דבורה במצב נפשי לא טוב." מסבירה ד"ר נתנאל. "כשהיא מטופלת תרופתית ללא הטבה משביעת רצון, איתרנו בפעילות המוחית שלה את מוקד הקושי שבו יש לטפל, התאמנו לה תכנית טיפולים אישית במטרה לשפר את הפעילות המוחית הזו שהשפיעה על הדיכאון שלה, אחרי הטיפול ניכרה הטבה משמעותית בפעילות המוחית, בסימפטומים ובתפקוד."

    הטיפול באלפא בריין סנטר, טיפול באמצעות אימון מוחי בשיטת הנוירופידבק, מהווה פריצת דרך, ולא רק בטיפול בדיכאון. המרכז מטפל גם בלקויות למידה, חרדה, הפרעת קשב וריכוז, והפרעה טורדנית כפייתית, כשהמשותף להן הוא שהן הפרעות המושפעות מתפקוד מוחי לא מיטבי, שבו בדיוק מטפלים בהצלחה רבה באלפא בריין סנטר.

    מעלותיו של הטיפול שהוכח מדעית ומחקרית הן רבות. הטיפול לא פולשני, ללא תופעות לוואי וכאב, והתוצאות החיובית שלו, נשמרות לטווח ארוך. הטיפול הזה נמצא יעיל גם כאשר טיפולים אחרים, כמו טיפול תרופתי למשל, לא השיגו שיפור.

    דיכאון פעיל, ברמה קלה עד חמורה, אינו עניין של מה בכך, דיכאון יכול להידרדר ולהחמיר וחשוב לטפל בו בזמן. כאשר כל הטיפולים שנוסו עד כה לא נחלו הצלחה, אין זה אומר שצריך להשלים עם הדיכאון, חייבים לדעת שיש טיפול טבעי לחלוטין שיכול להיות זה שיפתור את הבעיה מן השורש, ויביא סוף כל סוף להטבה המיוחלת.

     



    0 תגובות